لازم به ذکر است که این محصول (اصول و فنون مذاکره و تاثیرگذاری بر روی افراد) در چند قسمت برای شما عزیزان ارسال می شود و موارد تکمیلی هر قسمت به اطلاع شما خواهد رسید.در انتها باید بگویم این محصول به شما کمک خواهد کرد که یک دید جامع نسبت به مذاکره و تاثیرگذاری خواهید داشت.
۱,۳۷۰,۰۰۰تومان
۱۸۵,۰۰۰ تومان
روانشناسی فروش و متقاعدسازی
فربد طهرانی هستم مدرس و مشاور در اصول و فنون مذاکره و خوشحالم که فرصتی دست داده است که کمی مفصلتر مطالبی را دربارهی مذاکره و تاثیرگذاری بر روی افراد و روانشناسی تاثیرگذاری با شما همراهان و یاران مرکز مذاکره ایران در میان بگذارم.
در این سلسله مطالبِ بههمپیوسته، در حقیقت ما به سوال چگونه با استفاده از اصول و فنون مذاکره و تاثیرگذاری، دیگران را قانع کنیم (چگونه دیگران را مجاب کنیم)، جوابی مفصل ولی برای راحتی مطالعه، چندبخشی خواهیم داد و شما قادر خواهید بود به هر بخشی از این بحث که بیشتر علاقه داشتید مراجعه و آن را مطالعه کرده و در فرصت مقتضی همهی فیلمها را نیز ببینید.
ضمنِ توضیحاتی که خواهیم داد، اصلیترین و مهمترین شگردهای کاربردیِ انواع مذاکره ازجمله مذاکره تجاری را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.
امیدوارم این فیلم، نقشهی راهِ مفید و کاربردی برای افزایش قدرت تاثیرگذاری بر روی افراد توسط شما با محوریت اصول و فنون مذاکره، بخصوص مذاکره تجاری باشد.
سرفصلهای دوره روانشناسی فروش و متقاعدسازی
عنوانهای اصلی این فیلم که برخی از آنها چندین عنوان فرعی نیز دارند؛ عبارتاند از:
۱- مذاکره چیست، مذاکرهکننده کیست؟
۲- تاریخچه مذاکره در جهان
۳- ضرورتهای یک مذاکرهی تاثیرگذار
- طرز پرسیدن سوالهای صحیح در انواع مذاکره
- زبان من/ زبان تو، در انواع مذاکره
- مذاکره کلامی و غیرکلامی
- نخستین ملاقات برای مذاکره
۴- مراحل مذاکره
- آماده شدن برای مذاکره (هدفگذاری)
- تعیین استراتژی مذاکره
- شروع مذاکره
- تاثیرگذاری و ایجاد تفاهم
- بازاریابی
- اتمام مذاکره (بستن مذاکره)
۵- اشتباهات شایع در انواع مذاکره
۶- این شما و این معجزهی تاثیرگذاری بر روی افراد!
- شاه کلید تاثیرگذاری
۷- استفاده از هرم مازلو برای تشخیص رفتار مناسب بهمنظور تاثیرگذاری بر انسانها
۸- شخصیتشناسی مخاطب
۹- روانشناسی تاثیرگذاری و قانع کردن افراد (مخصوص بازاریابی و فروش)
۱۰- شش اصل پایهایِ روانشناسی تاثیرگذاری به روش پروفسور «رابرت چیالدینی»
۱۱- چگونه دیگران را قانع کنیم؟ (مجموعه تکنیکهای بومیسازیشدهی «کوین هگان»)
۱۲- قالبهای کلامی هیپنوتیزمکننده در مذاکره!
۱۳- اگر هیچیک از تکنیکهایی که گفتیم موثر واقع نشد، چه کار کنیم؟!
۱۴- سخن پایانی
قیمت دوره
۱,۳۷۰,۰۰۰تومان
۱۸۵,۰۰۰ تومان
مدرس: فربد طهرانی
مخاطب: مدیران فروش و کارشناسان فروش
نوع برگزاری: ارسال فیلم (بلافاصله بعد از ثبت نام)
مدت زمان: نا محدود ( پس از هر بار به روزرسانی به شما اطلاع داده می شود)