۱,۳۷۰,۰۰۰تومان

۱۸۵,۰۰۰ تومان

می‌خواهم در دوره شرکت کنم

روانشناسی فروش و متقاعدسازی

فربد طهرانی هستم مدرس و مشاور در اصول و فنون مذاکره و خوشحالم که فرصتی دست داده است که کمی مفصل‌تر مطالبی را درباره‌ی مذاکره و تاثیرگذاری بر روی افراد و روانشناسی تاثیرگذاری با شما همراهان و یاران مرکز مذاکره ایران در میان بگذارم.

در این سلسله مطالبِ به‌هم‌پیوسته، در حقیقت ما به سوال چگونه با استفاده از اصول و فنون مذاکره و تاثیرگذاری، دیگران را قانع کنیم (چگونه دیگران را مجاب کنیم)، جوابی مفصل ولی برای راحتی مطالعه، چندبخشی خواهیم داد و شما قادر خواهید بود به هر بخشی از این بحث که بیشتر علاقه داشتید مراجعه و آن را مطالعه کرده و در فرصت مقتضی همه‌ی فیلم‌ها را نیز ببینید.

ضمنِ توضیحاتی که خواهیم داد، اصلی‌ترین و مهم‌ترین شگردهای کاربردیِ انواع مذاکره ازجمله مذاکره تجاری را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

امیدوارم این فیلم، نقشه‌ی راهِ مفید و کاربردی برای افزایش قدرت تاثیرگذاری بر روی افراد توسط شما با محوریت اصول و فنون مذاکره، بخصوص مذاکره تجاری باشد.

سرفصلهای دوره روانشناسی فروش و متقاعدسازی

عنوان‌های اصلی این فیلم که برخی از آن‌ها چندین عنوان فرعی نیز دارند؛ عبارت‌اند از:

۱- مذاکره چیست، مذاکره‌کننده کیست؟

۲- تاریخچه مذاکره در جهان

۳- ضرورت‌های یک مذاکره‌ی تاثیرگذار

  • طرز پرسیدن سوال‌های صحیح در انواع مذاکره
  • زبان من/ زبان تو، در انواع مذاکره
  • مذاکره کلامی و غیرکلامی
  • نخستین ملاقات برای مذاکره

۴- مراحل مذاکره

  • آماده شدن برای مذاکره (هدف‌گذاری)
  • تعیین استراتژی مذاکره
  • شروع مذاکره
  • تاثیرگذاری و ایجاد تفاهم
  • بازاریابی
  • اتمام مذاکره (بستن مذاکره)

۵- اشتباهات شایع در انواع مذاکره

۶- این شما و این معجزه‌ی تاثیرگذاری بر روی افراد!

  • شاه کلید تاثیرگذاری

۷- استفاده از هرم مازلو برای تشخیص رفتار مناسب به‌منظور تاثیرگذاری بر انسان‌ها

۸- شخصیت‌شناسی مخاطب

۹- روانشناسی تاثیرگذاری و قانع کردن افراد (مخصوص بازاریابی و فروش)

۱۰- شش اصل پایه‌ایِ روانشناسی تاثیرگذاری به روش پروفسور «رابرت چیالدینی»

۱۱- چگونه دیگران را قانع کنیم؟ (مجموعه تکنیک‌های بومی‌سازی‌شده‌ی «کوین هگان»)

۱۲- قالب‌های کلامی هیپنوتیزم‌کننده در مذاکره!

۱۳- اگر هیچ‌یک از تکنیکهایی که گفتیم موثر واقع نشد، چه کار کنیم؟!

۱۴- سخن پایانی

لازم به ذکر است که این محصول (اصول و فنون مذاکره و تاثیرگذاری بر روی افراد) در چند قسمت برای شما عزیزان ارسال می شود و موارد تکمیلی هر قسمت به اطلاع شما خواهد رسید.در انتها باید بگویم این محصول به شما کمک خواهد کرد که یک دید جامع نسبت به مذاکره و تاثیرگذاری خواهید داشت.

می‌خواهم در این دوره شرکت کنم

قیمت دوره

۱,۳۷۰,۰۰۰تومان

۱۸۵,۰۰۰ تومان

دریافت دوره

مدرس: فربد طهرانی

مخاطب: مدیران فروش و کارشناسان فروش

نوع برگزاری: ارسال فیلم (بلافاصله بعد از ثبت نام)

 مدت زمان: نا محدود ( پس از هر بار به روزرسانی به شما اطلاع داده می شود)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *