دو سال پیش بود که از مجموعه بزرگ کارخانجات آرد میلاد با ما تماس گرفتن جهت برگزاری کلاسهای فروش و مذاکره بعد از مذاکرات و صحبتهای انجام شده قرار بر این شد هر ماه یک روز کامل رو به بررسی نیروهای فروش و دوره آموزش سازمانی بپردازیم.
مطالبی که قرار شد در این دوره آموزشی مطرح شود، طراحی و پیاده سازی سیستم فروش و تدریس نکات کاربردی در فنون مذاکره و فروش مقرر شد.
به لطف خدا و همراهی عزیزان مجموعه آرد میلاد سال ۱۴۰۲ تا پایان سال قراداد تمدید و ما هر ماه یک روز کامل را میهمان عزیزانمان هستیم.
در سال گذشته به شدت روی ارتباطات و فن بیان و مهمتر از همه روز ذهنیت تیم فروش به صورت پرقدرت کار شد به طوری که تیم پشتیبانی مرکز مذاکره ایران بعد از پایان هر جلسه سیستم کنترلی و پیگیری را با عزیزان انجام میداد.
امسال هدفمان را بزرگتر کردیم و قرار شد روی هدفها و فروشهای چندین برابری کار و بررسی کنیم.
در جلسه اول سال ۱۴۰۲ جناب استاد طهرانی ضمن بازدید از تمامی مراحل کارخانه و آنالیز یکایک عزیزان در فروش که با ایجاد چالشها و سوالهایی از آنها سطح آموزش سال گذشته سنجیده و به مراتب مراحل تدریس امسال نیز با مشورت مدیریت محترم برنامهریزی شد.
از چالش های پیش آمده در این سازمان
- نحوه صحیح برخورد با مشتری
- نحوه صحیح توجیه قیمت بالا
- جوابهایی که به مشتریان ناراضی باید داده شود
- اقناع و تکنیکهای متقاعدسازی
- بستن فروش
- اصول پیگیری صحیح
در ضمن در این سفر بخشی را همانند یک تور تفریحی به گذراندن زمان اندکی در روی سیلوهای گندم (۴۴ متر) پرداختیم.
از روی کنجکاوی نیز سوالاتی در مورد کابین کامیونهای داف (DAF) که مربوط به این کارخانه بود پرسیده شد و در نهایت طبق فیلم زیر برای اولین بار با این ماشین رانندگی کردیم که یک تجربه خوب و عالی بود.