در ادامه جلسات آموزشی مرکز مذاکره ایران در مجموعه بزرگ گلدایران، در خصوص برگزاری جلسهی آموزشی دیگری برای تیم فروش حاضر در این مجموعه بودیم.
در ابتدای شروع جلسه همانند جلسات قبل، با طرح پرسشها و نیز پاسخ دانشپذیران، مروری بر آموزشهای جلسات قبل انجام شد و میزان رشد و افزایش علاقه افراد در پرداختن به آموزشهای هفتگی این بار بیشتر از قبل در گفت و گوها آشکار بود.
در ادامه کار تکنیکهای جدیدی در زمینه متقاعدسازی تدریس شد و همچنین با پیادهسازی مجدد تماس تلفنی زنده با مشتریان، فرد به فرد کارشناس فروش حاضر با مشتریها تماس برقرار کرده و میزان رشد افراد با توجه به کیفیت تماسهای تلفنی و نحوه ارتباط با مشتریان بررسی شد.
همچنین در حین و اتمام تماس با مشتریان، آقای طهرانی نکات مهم و تاثیرگزاری، از جمله اصل شباهت و تکنیکهای متقاعدسازی را به افراد آموزش داده و در طی همین تماسها یکی از فروشندهها با راهنمایی آقای طهرانی توانست یک گارانتی سه ساله را بفروشد.
در ادامه این آموزش، مطالب و عناوین کاربردی دیگری به حاضرین آموزش داده شد و بعد از صرف غذا در کنار این دوستان نازنین جلسه جدیدی را صرفا برای تکنسینهای این مجموعه آغاز کردیم. تکنسینهای مجموعه عمدتا در طول روز با آدمها به صورت حضوری در ارتباط هستند و برای خدمات پس از فروش و رفع مشکلات ایجاد شده بعد از خرید به منازل مشتریان رفت و آمد دارند و از بابت همین ارتباطات دغدغهها و چالشهایی داشتند. با توجه به بررسیهایی که آقای طهرانی از دغدغههای مطرح شده از جانب این عزیزان انجام دادند این تصمیم گرفته شده که با مدیریت این بخش مجموعه دورهای طراحی کنند و همین جا دوره بعدی آموزش ایجاد شد.
در ادامه روز، باقی بررسیها در سیستم کالسنتر گلدایران صورت گرفت. در این بخش شرایطی محیا شد که آقای طهرانی در لحظه صدای مشتریان را نیز بشنوند و بر طبق گفته مشتریان، کارشناسان فروش را در لحظه راهنمایی میکردند که چه جملات مناسبی را در پاسخ به مشتریان مطرح کنند و در واقع یادگیری در ذهن افراد با انجام این کار ماندگارتر و منتورینگ کامل برای تیم فروش در حین تماسها صورت گرفت.